Dagens Sponsor!

Titt som tätt utser vi i crew dagens sponsor. Denna gången var valet inte så svårt då vi har en tjej som på sista tiden sponsrat klubben med inte mindre än 3600 kr!! Så dagens sponsor är:
_sansan_ F19 från Lidköping.

Hejsan _sansan_!!
Hur känns det att bli dagens sponsor?
Det känns kul och hedrande att bli utnämnd till det tycker jag. 

Vad är det bästa med ChickClique?
Tycker den har ett riktigt bra innehåll och budskap. 

När och varför blev du medlem?
Blev medlem den 6 april i år. Tyckte klubben verkade bra och utseendemässigt snygg vilket lockar en att bli medlem. 

Du har väldigt många klubbar själv, hur hinner du med allt?
Ja det är en del klubbar nu. Det gäller att skaffa sig en del duktiga medarbetare i klubbarna för att det ska fungera bra. 

Du är klubbens största sponsor genom tiderna, varför valde du att sponsra klubben?
För att jag gillar klubben och tycker den ska överleva eftersom den har stor betydelse för månge tjejer här inne på Lunarstorm. 

Vad är dina planer för sommaren?
Har inte planerat så mycket ännu men ska förmodligen resa utomlands en eller två veckor med min flicka, sola och bada en massa, grilla och parta nere vid stranden en del del också. Sedan får vi se vad det blir mer. 

Vilket är ditt bästa sminktips?
Vet faktiskt inte riktigt. Men jag är ofta rätt så brun, när man inte kan sola ute solar jag solarium och då tycker jag det blir snyggt med riktigt blodröda eller ljusrosa läppar. Jag använder först läppenna i samma färg. Sedan lägger jag en brun eller rödbrun kajal ovanför fransarna, svart ögonskugga, röd eller rödbrun rouge.

Slutligen, vilket är ditt favoritplagg?
Nu när det är sommar är mitt favoritplagg en kort svart kjol.

CCCrew sänder världens största tack till _sansan_, du är vår hjälte!
/Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback