Fructis Smoothing Milk

Jag gillar inte att ha kletiga vax och mousse i håret. Jag vill bara ha som en "kräm" som stylar håret utan att kännas klabbigt. Tänkte tipsa er om Fructis Smoothing Milk!! Den är otroligt bra och ger en jättebra stadga och karaktär till håret. Den har även värmeskydd och kan därför med fördel användas innan man plattar eller fönar håret. Jag har använt den i flera år och blev jätteledsen när de tog bort den i produkthyllorna. Hittade den till min stora glädje när jag var i USA och köpte hem flera stycken. Nu finns den äntligen i de Svenska produkthyllorna igen så vill du ha en bra och prisvärd stylingprodukt som inte känns "klabbig" är Fructis Smoothing Milk mitt bästa tips!!

image542
/Lena

Kommentarer
Postat av: Bea

Den verkar ju bra, ska kolla den :D Pris??

2007-05-15 @ 18:15:35
Postat av: CCCLena

Kommer inte ihåg det exakta priset men den kostar kanske runt 50 kr nånting, kan kolla upp det!

2007-05-15 @ 22:54:59
Postat av: Çarro

alltså jag hittar den ingenstans jag är inte i min stad eller i större städer! Är det på någon speciell affär lr? För den där lät hemskt bra!

2007-10-23 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback