Nivea Eye Line & Design - recension

image530
Nivea Eye Line & Design

Pris: Minns inte så noga, men runt 60 kr eller så

Mina åsikter om produkten: Pennan känns lagom mjuk och tack vare den medföljande skumgummiapplikatorn är den perfekt att sota ögonen med, man suddar lätt ut alla skarpa linjer! Jag provade den utan något som helst underlag; den började lägga sig lite grann i veck efter nån timme, men inget som störde mig desto mera, bara att rätta till lite grann så ser man fräsch ut igen. Annars höll sig den sotiga looken rätt snygg i över 4 timmar, vilket jag tycker är mycket med tanke på att jag inte använde något underlag. Den håller säkert mycket längre när man dessutom grundar med foundation eller primer! Den är billig, håller länge, behaglig att applicera med; tycker inte att något är negativt med den här produkten, helt klart prisvärd! :)

Betyg: 5/5

//Maria


Kommentarer
Postat av: hanna

låter bra, ska nog köpa den när min nuvarande är slut :) billig också!

2007-05-05 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback