Shopping i Göteborg!!

I helgen åkte jag och några vänner till Göteborg för fest och shopping!! Kom hem med ett par påsar=)


   
H&M shoppade jag 3 st baslinnen i halterneckmodell (79 kr/st), 2 st partytoppar (149 kr/st) och ett par svarta shorts (98 kr).

  
Victoria of Sweden köpte jag ett par svarta ballerina med spänne (299 kr) och en prickig top (199 kr).


På nyöppnade Zara gick det knappt att röra sig bland allt folk men lyckades iaf att hitta en top jag diggade (199 kr).

Vilken är din favoritaffär i Göteborg?
/Lena

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj, önskar jag hade råd att shoppa sådär ;) Kanske du jobbar vid sidan om skolan? :)

Postat av: CCCLena

Nej det gör jag inte, men jag fick ett oväntat tillskott i kassan för ett tag sen och har unnat mig en massa shopping sen dess=)

2007-05-07 @ 11:59:13
Postat av: cecilia

Fina köp!

2007-05-11 @ 22:55:00
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback