Sommarinköp

Jag har inte köpt mig en bikini sedan 2003, därför slog jag på stort igår och köpte tre och en halv tillsammans med annat bra att ha inför den stundande sommaren. Eftersom jag ska till Italienska rivieran två veckor i sommar gäller det att vara förberedd. Detta är vad jag köpte:


Köpte tre bikiniset och en extra överdel på Stadium. Alla kostar 99 kr/del förutom den brunmönstrade som kostar 129 kr/del. Dessa bikinis rekomenderas starkt, riktigt schysst passform till ett bra pris!!


Guldigt linne från H&M:s Kylie-kollektion för 98 kr, perfekt på sommarfesten!!
Somrig turkos klänning från H&M 98 kr
En till somrig grön klänning från H&M, 149 kr
Min avslutningsklänning till banketten med dresscode "coctail" från Vero Moda, 359 kr
"Den lilla svarta" från Vero Moda för 299 kr.


Och så lite småkrafs från H&M:
Hello Kitty-sminkväska 39,90 kr
Hello Kitty-bodylotion, 29,90 kr
Hello Kitty-borste 19,90 kr
Fiffiga ballerinastrumpor, 59,50 kr för 3 par
Somrig deo, 24,50 kr
Fickspegel, 19,50 kr
Halsband med ett hängande äpple, 49,50 kr.

Mitt Hello Kitty-set kommer hänga med mig till stranden i sommar, perfekt!

Vad har du köpt för bikini inför sommaren?
/Lena

Kommentarer
Postat av: Maria

Söker fortfarande efter den perfekta bikinin :P Har i och för sig en supersnygg bikini från tidigare år med, men det börjar väl bli dags att skaffa en ny.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback