Svenskt Tenn

Det jag allra allra helst vill ha just nu är någonting från Svenskt Tenn. Vad som helst! Jag älskar designen och framförallt så älskar jag tygerna/mönstren! Tyvärr så är de supersnygga väskorna väldigt dyra men vill man ha något fint från Svenskt Tenn så kan man alltid köpa de söta servetterna för bara tre tiokronor. Men fick jag välja skulle jag köpa den fina Smålandsväskan med Manhattantrycket. Här kommer mina favoriter från Svenskt Tenn, mönstren är designade av Josef Frank och kan kombineras på de olika produkterna.


Bild 1: Bag 1100 kr
Bild 2: Smålandskasse 1200 kr
Bild 3: Väska 2650 kr, design Lars Wallin
Bild 4: Tofflor 750 kr.


Bild 1: Grytunderlägg 85 kr, glasunderlägg 35 kr
Bild 2: Grythandske 185 kr
Bild 3: Servetter 30 kr
Bild 4: Flaskunderlägg 175 kr för 4 st.

Vill man inte köpa produkterna via hemsidan www.svenskttenn.se så kan man besöka företagets butik på Strandvägen 5 i Stockholm. Nästa gång jag kommer till Stockholm ska jag helt klart kika in och i alla fall titta på de fina väskorna (och rota i plånboken) och kanske köpa med mig en grythandske eller något annat kul hem till Småland!!=)

Hur mycket skulle du kunna betala för en väska du verkligen vill ha?
/Lena


Kommentarer
Postat av: Lindcarolin

Högst tusen tror jag ^^

2007-05-16 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback