Veckans Crewfråga

Vem är din förebild när det gäller mode?


oOMela_RichieOo, Maria
Jag har väl inte direkt någon särskild förebild, tar inspiration av många personer och så kan det variera lite vem jag inspireras av för tillfället. Men några stora inspirationskällor när det gäller klädsel just nu är bl.a. Scarlett Johansson, Christina Aguilera, Nicole Richie och Mischa Barton! :)


CCCLena, Lena
Oj vad svårt, jag har ingen direkt förebild, mend et finns många kändisar som jag tycker klär sig väldigt snyggt och som på så sätt är lite av en inspiratör. Kate Moss, systrarna Olsen, Rachel Bilson, Mischa Barton mfl.


Next_2_You, Anna
Humm, jag har ingen förbild alls egentligen. Men det är klart att man kan kika på vissa kändisar i bland och undra var "den tröjan" kommer ifrån. :) Däremot gillar jag Nicky Hilton's outfit på denna bild rejält, vilket kanske beror på att jag också ofta klär mig i svart och inte i allt för utstickande kläder.


AlexUtanQ, Alexandra
Jag kan omöjligt svara på denna frågan, för jag har ingen förebild alls, jag har ingen koll på hur kändisarna klär sig, för jag har valt att inte bry mig ;)


_1daaa_, Ida
Finns väldigt många jag inspireras av så det är svårt att välja. Men Nicole Richie och Kirsten Dunst har alltid fina kläder.


Josefinkronenberg, Josefin
Min förebild när det gäller mode är Nicole Richie och Elin Kling , tycker om deras stilar. Dom är både lite festliga men ändå vardagliga något som passar i alla lägen. Dom vet verkligen hur man skall klä sig oh det är många bilder på dem som gett mig inspiration till mina egna ihopsättningar av stilar och klädval för dagen :)

Vem får ni läsare inspiration av när det gäller mode och klädsel?

Kommentarer
Postat av: Lindcarolin

Rachel Bilson är verkligen en inspirationskälla för mig, så söt stil ^^

2007-05-09 @ 16:46:34
Postat av: hanna

Jag härmar nog andra rätt så mycket, är jag rädd ;) om jag ser någon i någon snygg t-shirt som jag tror att jag skulle passa i, försöker jag ofta leta upp något liknande! ofta får det även att "se" vart kläderna är köpta.

2007-05-11 @ 17:21:24
Postat av: Evelina

Jag tittar runder på nätet och i olika tidningar,hittar jag något intressant så blandar jag gärna. Är inte så glad för att härma allt exakt men tar gärna godbitar lite här och varo ch gör en skön blandning.

2007-05-13 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback