Veckans Crewfråga

Vad har du för sommarplaner?


oOMela_RichieOo, Maria
Jag har inte planerat sommaren så mycket, men en Stockholm-resa måste jag bara hinna med! Annars blir det väl mest att slappa i solen, umgås med pojkvännen och kompisar och festa och shoppa lite mellan varven ;) I juni månad kommer jag även att sommarjobba. Mot slutet av sommaren borde man väl gräva fram lite skolböcker med, är ju smart att börja läsa inför höstens skrivningar i god tid. Om jag orkar plocka fram dem vill säga..!


Next_2_You, Anna
Jag kommer spendera mesta delen av sommaren på mitt jobb på en kirurgavdelning på sjukhuset här i gävle. börjar jobba den 18e juni och slutar 12e aug. efter det kommer jag så fort jag kan ta en sistaminuten-resa på 2 veckor och bara njuta!


CCCLena, Lena
Den 11 Juni börjar jag på mitt drömjobb sedan flera år tillbaka, som marknadsassistent för Maybelline & Garnier!!! Så efter 24 år i Småland blir jag nu storstadstös och det ska bli jättekul!! Den 6-17 Juli åker jag, brorsan, mamma och hennes man på en Eurotrip och kommer under dessa dagar besöka Danmark, Tyskland, Schweiz, Österrike, Frankrike, Monaca och Italien!! Ska bli så härligt!! Så jag har en underbar sommar framför mig!!!


_1daaa_, Ida
Precis när sommarlovet börjar ska jag kanske till EM i cheerleading i Danmark.
Efter det ska jag vara hemma i några veckor och bara ta det lugnt. Sen i mitten på Juli åker jag till Åbo och är där 1 vecka. Fyller även år när jag är där :) När jag kommer hem åker jag till Malta på språkresa i 3 veckor med mina kompisar. När jag kommer hem är det bara 5 dagar kvar till skolan börjar :P


AlexUtanQ, Alexandra
Veckan efter att skolan slutar så ska jag jobba två veckor på en fotbollsplan typ (den som var med i filmen Offside, för den filmen spelades in här :P ). Klippa gräs antagligen :P Får inte så mycket pengar men det är bättre ingenting. Sen har jag hela sommarlovet på mig att sätta sprätt på pengarna jag tjänat, genom att shoppa, festa, umgås osv .. Det förtjänar jag verkligen efter ett sånt j*vla stressigt skolår :P


Josefinkronenberg, Josefin
Planer i sommar är förhoppningsvis jobba en hel del, och förutom det skall jag tillbringa mycket tid på stranden och med mina vänner runt på olika ställen och festa och bara leva livet ;)

Vad ska ni läsare göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Marielle

I början ska jag bara slappa men i slutet på juli ska jag till SydKorea där min pappa jobbar o hälsa på han. :D:D

Postat av: Sannah Petersson

vad ska du jobba för Garnier o Maybelline ,
var i sthlm?

2007-05-24 @ 20:02:17
URL: http://nogg.se/mojsengojs
Postat av: Sannah Petersson

vad ska du jobba för Garnier o Maybelline ,
var i sthlm?

2007-05-24 @ 20:02:17
URL: http://nogg.se/mojsengojs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback