Mobil-hjälp

Jag är medveten om att mobiltelefoner inte hör till klubbens ämne, men eftersom att många av oss operatörer är upptagna med skola/jobb etc och därför inte uppdaterar bloggen så ofta, så känner jag att ett mobil-inlägg är bättre än inget inlägg alls ..

Jag har just nu en Sony ericsson w800i som jag har haft i 1.5 år och den rasar snart ihop, jag är i behov av en ny.
Har bara ett problem, Sony Ericsson eller Samsung?
Har alltid haft Sony Ericsson och är nöjd med det, men Samsungen är mer än 1000 kronor billigare.

Nu tänkte jag att ni som läser detta och har/har haft Sony ericsson eller Samsung ska berätta för mig vad som är bäst .. Kanske lite svårt men ni fattar nog. Lite hjälp med vad jag ska välja helt enkelt (Ni måste inte ha någon av dessa modeller)

mobil

Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle ha valt sony ericsson :) för att den är snyggast & innehåller walkman, så är därför också värd priset. dessutom är den nog bättre också :)

2007-10-22 @ 18:39:32
Postat av: Lisa

Jag skulle ha valt Samsung för jag tycker att det är det bästa märket. Bekväma menyer och lättfattade. Sen brukar dom hålla längre än Sony Ericsson. :)

Postat av: Josefin Kronenberg

Ericssonen ahde jag valt :), har haft ericsson, samsung och nokia och jag har alltid trvist bäst med ericssonen.. samsung har bäst kameror eller hade iaf .. men ericssonen har alltid varit lättast att greja med och är snyggare

2007-10-22 @ 22:29:59
Postat av: Evelina

Jag tyckte personligen sonyEricsson var den snyggaste modellen.Aldrg haft en sonyEricsson själv men tvivlar på att den skulle vara dolig. Dock tror jag att samsungen är bra pga dens display är stor. samsung har jag själv haft och trivs bra med den men försök tänka lite så,behöver jag stor display?vad tycker jag om knapparna? är menyn svårt på någon av dom för mig? Lycka till och glöm ej att berätta vilken det blev! = )

2007-10-23 @ 13:00:16
URL: http://www.nogg.se/littleblue
Postat av: astrid

samsung går sönder efter ett år , jag har haft 3 st samsung och precis efter ett år börjar texten blekna och displayen att bli stum. Jag har nu sony ericsson .. köp den!

2007-10-23 @ 16:37:31
URL: http://sweeetdreams.blogg.se
Postat av: Anna

Jag gillar inte Sony Ericsson personligen, har bara haft mobilen av det märket tills i våras när jag köpte en nokia. Alla mobiler som jag haft från dom har krånglat! Har fått skicka in varenda en på lagning någongång. Jag tror Samsung'en är bättre faktiskt!

2007-10-24 @ 14:16:32
URL: http://close.blogg.se
Postat av: hanna

har precis den sony ericssonen som är på bilden, w910i.(har endast haft den i 3 veckor) är helt okej, stor skärm=stort +...bra ljud, (turbo?)3g hyfsad kamera
(när ska 3.2 mpix bli standard även i walkmanmodellerna?!) inget dåligt att anmärka på.men jag har inget direkt att jämföra med, min gamla mobil var en nokia osm jag har haft i 3 år nu.

2007-11-07 @ 21:56:13
Postat av: Julia

Min syrra köpte samsungs, och hon var inte alls nöjd me den. En kompis till mig har Sony Ericson och den tycker ja är superbra! :)

2007-11-10 @ 17:51:54
URL: http://nittiotrea.blogg.se
Postat av: Maria

SONY ERICSSON! DEFINTIVT! Sony ericsson har väl de bästa mobilerna med de bästa batteritiden också. Samsung suger! Jag har haft en samsung och batteritiden är verkligen usel, jag använder t.om. sony ericsson t610 nu istället för min samsung z500. SUCK. Välj sony ericsson, har hört att den mobilen som är på bilden är jättebra, jag testade den och det var superbra kvalite och grafik. KRAM!

2007-12-18 @ 21:56:12
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback