Veckans Crew-fråga

Vad har du för framtidsplaner?


Josefinkronenberg, Josefin

Mina framtidsplaner är att om ca ett och ett halvt år ta studenten, vill väldigt gärna efter det utomlands ett år ungefär jobba lite leva livet osv , sedan när jag kommer hem söka till högskola, som det ser ut just nu blir det att plugga till socionom, skaffa en lägenhet så får jag se vart livet bär ut efter det!


Next_2_you, Anna
jag ska snart söka till en hudterapeututbildning i stockholm tills nästa höst, förhoppningsvis kommer jag in och då kommer jag plugga där i ungefär ett år och sedan öppna en egen salong här i stan. senare i livet vill jag utbilda mig till sjuksköterska ev. röntgensjuksköterska.. make up-artist är också en dröm.


CCCLena, Lena
Jag är ju lite äldre och har redan uppnått många av de mål jag hade som yngre. Har pluggat marknadsföring i 3 år på Universitet och jobbar just nu på mitt drömjobb som jag velat jobba på i flera år, L'Oréal. Så jag är väldigt nöjd med min situation just nu.

men självklart ser jag framåt, jag vill göra karriär inom L'Oréal och verkligen skapa mig ett liv här i Stockholm! Jobba utomlnads något år hade vart superkul!!
Våga följa era drömmar, jag föddes inte med någon guldsked i munnen och har verkligen fått kämpa, men det går, bara man vill!!


Alexutanq, Alexandra
Jag har inga framtidsplaner och får ångest när jag tänker på min framtid. Går andra året på samhällsprogrammet med inriktning ekonomi, men jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden. Skulle vilja bli polis, advokat eller brandman men vet inte hur det blir ..

Jag_heter_Marielle, Marielle
Jag ska gå ur nian med riktigt bra betyg gå naturprogrammet på gymnasiumet och ta studenten med riktigt bra betyg. Sen vill jag åka till USA och jobba som au pair i 2 år och sedan vill jag utbilda mig till jurist för att sedan förmodligen bli advokat eller bolagsjurist.


Vad har du för framtidsplaner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback