Nyheter från Maybelline

Nu är de ute i butik så nu kan jag äntligen avslöja Maybellines nyheter inför hösten 2007 för er!!

Dream Mousse Concealer
Världens första concealer i mousseform! Täcker superbra och är i samma härliga konsistens som Dream Matte Mousse, kostar 79 kronor.


Unstoppable Shiny Black
Unstoppable är en av Maybellines mest uppskattade mascaror som ger en fantastisk längd och omsluter varje frans. Nu kommer den som shiny black, den ger en intensiv svart färg och en skinande slutfinish. 119 kr.


Color Mix
Superfina färgade ögonpennor som finns i 4 läckra fäger. Laser Purple, Blue and green, Golden Green och Shiny Gold. en hård ögonpenna som ger en stark och klar färg. 49 kr.


Line Definer
En ultratunn eyeliner som ger en tunn och definierad linje. Finns i tre snygga färger, black onyx, browne bronze och silver grey. Rekomenderas starkt!! Kostar 79 kr.


Forever Strong Black
Forever Strong är Maybellines bästsäljande nagellack som håller i 8 dagar och ger en intensiv färg. Nu i september lanseras det i höstens hetaste färg, svart!! 79 kr.


Återkommer snart med fler heta nyheter=)

//Lena

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har haft unstoppable (den vanliga då)
innan, och jag var inte alls nöjd! svårt att få på och förlängde knappt, finns mycket bättre för samma pris. klumpig och stor borste.

2007-09-17 @ 16:42:56
Postat av: Amanda

jag skulle inte tacka till något av det där, speciellt inte concealern ;)

2007-09-17 @ 17:34:45
Postat av: Sandra

de där Color Mix låter intressanta, vill kanske ha en sån, men jag har aaaldrig hört talas om dem innan :P Eller det där svarta nagellacket.

Postat av: Lena

nej de är helt sprillans nya, så ni får veta först=)

2007-09-19 @ 21:54:13
URL: http://leniz.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

DM concealer har jag hört mkt om, Line Define(?) och den nya Unstoppable har jag sett i affärerna redan :P men jag har faktiskt inte sett DMC :S

2007-09-20 @ 18:57:52
URL: http://teachersdaughter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback