Veckans Crew-fråga

Använder du läppglans eller läppstift, och vilket är isåfall din favorit?



CCCLena, Lena
Eftersom jag jobbar inom den fantastiska skönhetsbranchen så får jag chansen att testa väldigt mykcet make up.
Jag använder alltid läppglans och min absoluta favorit är Maybellines WaterShine Elixir!! Ursnygg förpackning, fantastisk applikator som ger en perfekt mängd och så håller det jättelänge. Rekomenderas starkt!


Josefinkronenberg, Josefin
Jag använder läppglans eller lypsyl men blir det läppglans är det IsaDoras Mega wet gloss 22 Iced Pink för 95 kronor .. men blir det däremot lypsyl så är det Nueva som gäller!


Next_2_you, Anna
Jag använder läppglans, har precis inskaffat mig en Juciy tubes och det lär nog bli en av mina absoluta favoriter! Den sitter jättebra, luktar gott och smakar gott.


Alexutanq, Alexandra
Jag använder läppglans, och favoriterna är "Shiny licious" och "Lypsyl".

Jag_heter_Marielle, Marielle
Jag använder både läppglans och läppstift men min favorit är nog läppstift


Vilket är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har aldrig varit nåt fan av läppglans eftersom de flesta bara klibbar och har sig. Har jag glans på läpparna blir det oftast läppbalsam med glans, som inte klibbar på samma sätt. Men föredrar helt klart läppstift, gärna ordentligt röda sådana ;)

Postat av: hanna

gillar läppglans lite sådär, det klibbar alltid sig fast i håret om man är ute:( brukar använda läppbalsam, på vinterna försvarets, och nu dom där färgglada brukarna som finns i typ alla affärer (vet inte vad dom heter, något konstigt namn, ca 50 kr),luktar jättegott:)

2007-09-03 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback