Veckans Crew-fråga

Vad finns alltid i din väska?

Jag_heter_Marielle, Marielle
I min väska har jag alltid:

Plånbok
Ngt till läpparna (läppglans lr dyl.)
Busskort
Nycklar
Mobil
Tuggummi
Marabou choklad. Är helt beroende av Mjölkchokladen och Schweizernötchokladen!



JosefinKronenberg, Josefin
I min Nya väska tom, har jag ..

-Anteckningsblock
-Kalender
-Plånbok
-Stor mapp med olika fack till alla papper
-Nycklar
-Mobil
-Spegel
-Foundation
-Lypsyl
-Tamponger
-Headset
-Läppglans
-Parfym
-Pennor
-För det mesta en tjockare tröja
-Busskort Fritidskort/skolkort
-Mat när jag jobbar

Var väl för väl att väskan är stor, haha


CCCLena, Lena
I min alltid lika fullproppade väska har jag:
PLÅNBOK
med bankkort, leg, pengar, visitkort, åhlenskort, H&M-kort, MQ-kort, SL-kort

SMINK, är ju lite av en sminkgalning
Concealer, Nya Dream Mousse Concealer från Maybelline
Foundation, Dream Matte Mousse, 2 olika färger
Läppglans, WaterShine Elixir, 3 olika färger=)
Mascara, Nya Unstoppable Shiny Black och Sky High Curves
Eyeliner, LineDefiner i svart och brun
Solpuder från Maybelline
Puderborste

Mobil
Jobbmobil
En halv marabou mjölkchoklad
Nycklar


Next_2_you, Anna
Eftersom jag tog studenten till sommarn så går jag för tillfället inte i skola eller dylikt. Så det som finns i min väska nu för tiden är: Plånbok (innehållande visa-kort, mitt leg, H&M-kort och ica-kort ), mobiltelefon, tuggummi, läppglans, lipsyl, nycklar, vikariekort till sjukhuset (vet aldrig när dom ringer). Det va nog allt...


Alexutanq, Alexandra
- Plånbok
- Kalender
- Nycklar
- USB-minne
- Digitalkamera
- Mobil
- Massa pennor, sudd m.m
- Massvis med läppglans/lypsyl m.m
- En hel hög med papper, typ schema och sånt
- "Tjejgrejer"

Ja det finns nog en hel del i min väska som jag inte ens vet vad det är haha. Är duktig på att samla på mig skräp :)


Vad har du alltid i väskan?

Kommentarer
Postat av: Maria

I min väska finns alltid(om väskan är tillräckligt rymlig vill säga): plånboken med pengar, körkort och diverse kort, mobil, antimunssårsalva, spegel, concealer, läppbalsam, näsdukar, nycklar och någon form av snacks(godis, tuggummi eller sesamfrökakor t.ex.) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback