Jösses

Blir man trött eller blir man trött, Nu har min mobil (Nokia 5300) vart på lagning i 3 månader! det är helt oaccetabelt.. Den är köpt på The phone house här i Uddevalla men helt plötsligt la butiken ner och här stod jag med en mobil som inte kommer tillbaka och som dessutom skulle bytas ut för felen gick inte att laga.. Nu har jag tröttnat så mycket på TPH att jag krävt pengarna tillbaka för detta var min 2 mobil på mindre än ett år som byttes ut. Tro det eller ej men vi gav oss inte och nu har TPH lovat oss pengarna tillbaka för jag vill inte ha mer med dem att göra spec. inte eftersom butiken inte ens finns kvar här ..

Så tjejer nu behöver jag er hjälp för att inte behöva byta mobil efter ett halvt år igen vill jag ha lite tips om ni vet något om dessa två jag funderar på nu, eller om ni helt enkelt bara vill hjäla mig med mitt val? Jag är absolut en rosa person så det här med att tröttna på färgerna kommer aldrig att inträffa.





Josefin Kronenberg

 

Kommentarer
Postat av: Anna

köp inte en nokia 7390 bara! jag har en sån och det är fel på den hela tiden, men den rosa på bilden verkar ju bra :)

Postat av: Caz

Jag rekommenderar denna; http://www.nokia.se/A4476674 Har den själv och är supernöjd. Snygg är den också, rosa/vit ;) Den har inte nå mycket onödiga finesser, precis som jag vill ha det...för har dom det är det bara problem!! Klarar mig bra bara man kan ringa, messa och använda kalendern..sen är det bara ett plus att man kan lyssna på radio :)Så vill du inte ha en massa finesser är denna perfekt! :D

2008-02-08 @ 19:55:21
Postat av: Josefin Kronenberg

Saken är den att jag vill verkligen inte ha en Nokia för jag tycker dom är verdelösa med batterierna..

2008-02-08 @ 21:04:24
Postat av: Caz

WHAT!? Då måste du haft en billig kopia :P Jag har haft kanske 3-4 olika Nokia från det jag började använda mobil och har aldrig nånsin haft problem med batteriet...har aldrig behövt köpa nytt batteri och inte har det tagit slut fort när man använt den heller. Nåja, alla har vi olika erfarenheter :)

2008-02-09 @ 09:10:31
Postat av: Josefin Kronenberg

Jag har flera kompisar som har haft samma problem med deras Nokia telefoner .. den telefon jag vart mest nöjd med är nog Nokia 3310 den håller i ALLA lägen egentligen varför inte hålla fast vi den haha.

2008-02-09 @ 22:31:02
Postat av: Caz

Den har jag också haft! I love it too :P

2008-02-10 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback