Träningstips

Jag har längre tränat på Friskis & Svettis, men igår bestämde jag mig för att pröva på ett body pump-pass på en lokal träningsstudio som finns här (därför kan jag inte rekomendera något gym).
Och jag säger som så att är du ute efter en träning som ger träningsvärk i hela kroppen, då är body pump något för dig. Man tränar alla muskelgrupper, en i taget, man använder en stång med vikter.
Även om jag bara hade 1.25kg och 2.5 kg vikter (när man använder de störra muskelgrupperna ska man ha lite mer vikter) så kan jag knappt röra mig idag.

bp

Kommentarer
Postat av: Caz

Body pump ÄR skitroligt!! Har hållit på med det från och till i 5 år nu...älskar det, så det rekommenderas varmt från mej också :)

2008-02-04 @ 14:20:12
Postat av: Maria

Låter tufft :P

Postat av: Josefin Kronenberg

Roligt, men det är hårt som bara den .. man är helt slut efter att sånt pass! Testa Body step eller Body Jam

2008-02-13 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback