Recension: H&M Ansiktsmask

H&M har flera olika ansiktsmasker, och jag har testat den djuprengörande.

Pris: 14:50
Om produkten: Luktar jättegott, jordgubb och citron. Innehåller små korn som man masserar in i ansiktet. Ska sitta i ansiktet i 10-15 minuter.
Resultat: Även om man blir lite torr av denna, så blir man i alla fall len, men man måste smörja in sig med en ansiktskräm efteråt. Jag vet inte om ansiktsmasken gör någon större nytta när det gäller djuprengöring, men om inte annat så känner man sig väldigt fräsch i ansiktet efteråt.
Betyg4 / 5 (har inget att klaga på egentligen)



am

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har inte annars så stora fördomar mot H&Ms produkter, men jag är aningens tveksam till såna där produkter som ska vara vårdande ändå :P Har lite större krav på vårdande produkter än på smink, innehållsmässigt och så. Men har man inte så känslig hy funkar de säkert finfint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback