Sportlife

Hej alla chiks! Jag har gått extremt länge och tänkt att jag måste ta tag i mitt liv och mig själv och röra mer på mig. Jag tycker inte att jag får ut så mycket som jag vill av stallet och dansen så jag har äntligen skrivit in mig på Sportlife och börjat träna där. Dom har massor med olika pass varje dag och det är faktiskt hur roligt som helst. Jag kunde aldrig tänka mig att det skulle vara så roligt att anstränga sig!

Dom har massor med olika pass, Idag har jag kört S-core 30 min som är mage och rygg sedan var det ett pass med Step som var ett väldigt kordinations krävande program där man la ihop olika åttor och gjorde kombinationer.

Sportlife här i Uddevalla är hyffsat nytt och det är jätte fräscht där inne, Jag är bunden 1 år till deras erbjudande där jag har guldkortet men med uppvisat CSN-kort får jag en studentrabatt så detta kalaset går på 322 kronor i månaden och då ingår allt, Styrketräning, Konditionstränig och alla pass, solning och vattenmassagen.




Josefin Kronenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback