Kärlek

Jag har nog provat alla skinnjackor i hela Stockholm! Ja så känns det i alla fall.
Har säkert provat 30 jackor, och ine riktigt hittat någon som vart helt perfekt.
Jag ville inte ha min för kort, inte för tight men ändå figurformad och med muddar.

Efter en jobbintervju i Kista i måndags gick jag in på Sisters och blev kär.
Där var den, min perfekta skinnjacka.
Den är från märket Rock n' Blue, kostar 1899 kr och finns även i brunt.
Kan det inte bli lite varmare nu så jag får ta på mig min älskling??
image1008
Ska du satsa på skinnjacka till våren? Vart har du köpt din?
//Lena

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har redan en skinnjacka som jag köpte i somras =)

Postat av: agnes

har osso en sån,jag älskar den verkligen :D

2009-07-25 @ 23:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback